Copyrights @ To Be HurulAini 2014. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

Sunday, August 30, 2009

9 comments:

  1. nasib baik blog aku personal, x de nk fitnah2 org ni, sbb setiap entri dan komen yg aku nk tulis pikir 2-3 kali sebelum tulis

    kalu blog pasal hiburan peratusan tu tinggi sbb sumber/cerita yg dapat tu belum tentu sahih

    ReplyDelete
  2. wah ada gourmet...ambe pon x habis tgk gourmet...nnti kita tengok sesama hehehe...kem salam drama korea kat ofis mate tu ye...hihihi

    jom baca KCB 2 plak...

    ReplyDelete
  3. ambe pong belog personal je,,..kalu ader pong, ambe mengata, kat artis jelah...tupun manyak artis korealah...ahahhaa

    ReplyDelete
  4. oh, mudah sangat nak terjebak kan.. err.. :evil:

    ReplyDelete
  5. blog ambe merapu meraban pasal diri ambe yg hina dina ni jer.. :)

    Novel ni ambe belum baca..

    ReplyDelete
  6. pernah baca lam buku solusi. kerana 1 klik kita boleh ke neraka. klik tu termasuklah sebar fitnah, gosip, propaganda, menghasut, bukak web lucah dsb...

    terpikir pulak, kalu kita wat entry gosip artis contohnya, pastu masuk duit ads dari entry tu, halal ke tak eh?

    ReplyDelete
  7. Aku selalu terpikir mcm tu... Menyebarkan gosip yg belum tentu betul atau tidak pastinya fitnah. Dan sekiranya betul kan tidak baik kita memburuk2kan orang lain... Kalau dapat hasil dari penulisan tu kan bahaya... Pastu kita makan dari hasil penulisan tu pulak... Hmmm ntah la...

    ReplyDelete
  8. nanti aku nanye usazah nengok. gulp*

    ReplyDelete
  9. sy selalu kena fitnah.selalu melibatkan reputasi sy,rmhtangga sy,kwn2 sy,sedara2 sy.cerita direka mengikut kesedapan mulut pencerita kmdn disebarkan dr seorg ke seorg,dr rmh ke rmh. mmg ada org yg xde keje mcm ni w/pun dlm rmh sndiri mcm kapal karam,anak2 x t'bagi makan minum,suami x t'urus,rajin ambil kesempatan dgn kebaikan org,x pernah cukup minta budi org,suka makan kudrat org, tp x pernah b'syukur dgn m'jaja kebaikan sndiri kononnya hasil usaha sndiri

    ReplyDelete