Copyrights @ To Be HurulAini 2014. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

Saturday, April 25, 2009

18 comments:

  1. yup...we should be thankful for what we have today!..aku pong teringat kisah zaman2 aku skolah dolu, pegi skolah naik beskal je, kekadang ayah hantar ngan motor...kalu ari ujan, ayah sempat antar aku diperkarangan sekolah,biler ayah aku beredar, hujan amat lebat..dan aku dari jauh melihat sayu..

    ReplyDelete
  2. post ni buat xuen lagi appreciate apa yang xuen ada... bukan x bersyukur tapi lebih bersyukur

    ReplyDelete
  3. hmm...
    pengalaman mengajar kita semua..
    hheeehehee

    ReplyDelete
  4. Dan seandainya pohon-pohon di bumi menjadi pena dan laut (menjadi tinta), ditambahkan kepadanya tujuh laut (lagi) sesudah (kering) nya, niscaya tidak akan habis-habisnya (dituliskan) kalimat (nikmat) Allah. Sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana. (SURAH LUQMAN: Ayat 27)

    ReplyDelete
  5. salam.. terima kasih, entry ni buat aku tersedar setelah aku terlelap seketika...

    ReplyDelete
  6. entri yg mampu membuat aku menangis. mmg aku pon mengalami kesusahan sebegitu masa sekolah. skrg pon susah sbb belum dapat kerja tetap lagi.

    ReplyDelete
  7. aku pun teringat arwah ayah aku bawak aku ngan mak aku naik kapcai gi chow kit.
    hujan panas redah je.
    mm.

    nice topic.
    buat aku nangis.

    ReplyDelete
  8. pengalaman lalu membuatkan kita bersyukur dan tabah utk mengharungi hari² yang mendatang...

    nice entry...*insaf aku*

    ReplyDelete
  9. bersyukur apa yg ada
    berusaha untuk mendapat yg lebih
    ingat asal kejadian kita
    berkat dunia dan di sana

    ReplyDelete
  10. nice entry...
    betul 2...
    kita kena bersyukur...
    xkan bila susah baru kita nak bersyukur...
    alhamdullilah...
    thankz ya tuan tanah...
    aku dah mula bersyukur....
    hehe

    ReplyDelete
  11. sesungguhnya tiap keperitan akan diakhiri kesenangan..asalkan mahu berusaha mencapai apa yg dicita2kan..
    dan mudah2an deritaku hari ini akan berakhir satu masa nanti..
    bila segala perit dan derita berakhir..kita tkkan terlupa pada DIA yang memberi segalanya buat kita..

    ReplyDelete
  12. thanks for motivation ;p

    ReplyDelete
  13. eloklah besyukur dari mengeluh...

    ReplyDelete
  14. wah sggh bermotivasi artiker ntri kali ni..tersentuh hati ku,,,dikala aku sdg mencari sinar baru dlm khidpn...

    ReplyDelete
  15. petikan dari surah Ar-Rahman:
    "Maka nikmat tuhan kamu yang mana satukah yang kamu dustakan?"

    entri ko ni mmg menyentuh hati.. walau aku tak pernah hadapi situasi mcm tu waktu kecik, namun aku dpt rasakan.. so kita kene bersyukur pada nikmat Ilahi yang kita kecapi...

    ReplyDelete
  16. sama2 kita bersyukur dgn nikmat ALLAH

    ReplyDelete
  17. sentap dgn entri ni..bagos..
    erm,tp bumi dah lame xujan..panas betul skrg ni

    ReplyDelete
  18. hai.. saye pembaca baru di sini.. pertama kali bertandang ke sini saye terus mencari tajuk post ini yang saye nampak kat ntahla! blog kita.. tertarik sangat.. kadang kala kite terlupa.. tu la kesilapan manusia. saye suke post ini...

    ReplyDelete