Copyrights @ To Be HurulAini 2014. Designed By Templateism.com | Templatelib.com

Sunday, April 5, 2009

15 comments:

  1. t/kasih krn mengingatkan aku.

    ReplyDelete
  2. baiknya ada kawan yg bersama susah n senang ;p

    ReplyDelete
  3. Selamburb M HafizApril 5, 2009 at 10:52 PM

    macam tengah tension je?

    ReplyDelete
  4. @azizwan, sama2...insyaAllah semoga sama2 terus saling mengingati

    @luffy, insyaAllah ada sahabat begitu...baik kita pada orang, baik la orang pada kita :)

    @hafiz, hehe...alhamdulillah...dah tenang dah...cuma minta doakan dipermudah segala urusan & dijauhkan dari segala kesulitan yang x mampu ditanggung k...ehehe.

    semoga hari rakan2 semua dipenuhi barakah & hidayah :)

    ReplyDelete
  5. terima kasih kerana ingatan ini...sebelum ini banyak jumpa sahabat yang cuba membantu menenang. Diberi panduan untuk keluar dari masalah, namun panduan yang diberi bersifat sementara.

    ...erm jarang skali berjumpa manusia penunjuk jalan ketenangan...malah aku kekadang pun tidak pernah mengingatkan kekawan aku tentang itu...hanya mengucapkan sabar dan bertawakal..dan kekadang hanya mampu tersenyum..kita slalu berfikir yang dier sudah besar, dier mampu berfikir apa yang baik, dan apa yang buruk..tidak pernah memberi ingatan seperti ini...erm..

    ReplyDelete
  6. entry yg bagus..huhu... :)

    ReplyDelete
  7. hanya kepada Dia kita memohon pertolongan.

    kita n.. hanyalah hamba yg lemah.

    ReplyDelete
  8. bile bace entry nie...
    terigt yg ak dah makin jauh ngan TUHAN...
    makin hari,makin banyak dosa...
    semoga diampukan segala dossa..
    thanx akak sebb ingatkan...

    ReplyDelete
  9. perghhhhhh panjang gilew beb... mata terus jem tgk ke bawah.. hahaha.. ada entri ttg agama... bagus.. pasni jgn terkejut lak blog ganaz pon mampu berbicara tentang agama.. hehehe.. anyway nice info beb.. muga pahala menyebarkan ilmu Allah akan kamu dapati...

    ReplyDelete
  10. waa byk kaifiat surah al-mulk sama2 la kiter amalkannyer bersama ngan surah2 len gak

    slamat beramal

    ReplyDelete
  11. erm.. serius penuh tersirat..
    nasib aku dapat paham...

    kadang2 terkena kat diri sendiri pulak..

    sebenarnya aku dah banyak kali 'ditegur'
    mungkin aku sendiri masih lalai..
    masih tak peduli...
    erm...

    (aku tak dapat nak teruskan menaip....)

    ReplyDelete
  12. @ashie...hehe...alhamdulillah dapat jumpa kawan yg mcm tu...kita pula pun slalu kalau tolong kawan stakat jenis yg ke-2 kan...slalu rasa segan nak buat benda yang betul & baik...hehe, ingatan utk diri juga...

    @cik angah, untuk panduan & pedoman sesama:)

    @alone, urm betul tu...kita selalu risau dengan perkara2 dunia sedang bila difikir secara waras hukum Allah yg lebih berkuasa...astarfirullah

    @azuan, hehe...entri ni ditulis tika penulis baru sedar dari lena yg panjang juga...alhamdulillah boleh bagi manfaat kat orang yg membaca:)

    @kill-vearn, panjang sebab terjemahan surah al-mulk yg panjang...yg aku tulis sendiri brapa kerat je...hehe....
    blog aku ke ganaz?...hehe...apa-apa la...ni blog sardin bermusim...bila musim dragon quest, dragon quest la entrinya...kalau musim binggung ngan kerja, kerja la entrinya...bila musim insaf, entri keinsafan la keluar...hehe

    @moonie...yup banyak kaifiatnya...sebaiknya baca setiap malam sebelum tidur...hehe

    @menteil, tersirat?...faham?..apa yg ko faham?...hehe...aku tulis ni lepas aku jumpa ketiga2 jenis manusia yg atas tu (yg ketiga tu aku tepon la)...terasa sangat & berkesan sangat nasihat begini bila diri dalam musibah & dalam kebuntuan...hehe

    ReplyDelete
  13. The reality memang susah nak cari sahabat macm tu.tapi kalau dapat bertapa bertuahnya kita kerana ada yang masih memperingati kita ke arah kebaikan......dan kita yang ada bnyk sahabat jadilah seperti 'dia'..memberi pertolongan sekadar kita masih lagi mampu....

    ReplyDelete
  14. panduan yg brgune tuk aku&sume..
    aku rase xsush cri sahabat camni..
    mmg da trbukti & xdsedari..
    :arrow: yg menulis entri nih... :wink: :grin:

    ReplyDelete
  15. peringatan yang sangat baik... thank hurul. you are true friends even we are in great distance.

    ReplyDelete